theblackvirgo kendini ne kadar sıkarsan kendine edersin ilk dogumunu yapmışsın sonucta bilmeden tecrubesizlikle şimdi ne yapman gerektiğini biliyorsun sakin ol ve güzel bir hamilelik geçirmeye çalış doğum korkusu kaçıncı doğum olursa olsun hep olur bence ama Allah bir şekilde yolunu bulduruyor benim ilk dogumum da çok zor değildi ama çok dikişim vardı cesaret edemesem ben edemezdim çünkü tüm dikişleri hissetmiştim şimdi de 7 cm acilmayla hastaneye gittim 1 saat 20 dk da doğumum bitti inşallah doğumun benimki gibi kolay geçsin amiinnn 🙏🏻🥰