Kızlar 7 aylik kizim var tekrar gebeyim ama dogum korkusu sardı beni ilkinde 5 saatte doğurdum 7 cm kendi acilmam 10 cm ye kadar koldan suni verdiler q ikinmada doğurdum söyle Bi bakınca kolaydı ama o son dakika vuran sancılar beni ürkütüyor yaşayan varmi kolaymış 7 haftalık gebeyim tek düşündüğüm bidaha nasıl doğurcam korku Bi geçmedi ya 2. Tidw normal yapan anneler yorumlarınızı bekliyorum korkuyorum 😅