Birprensessannesii aşkım şu anlattığın aynı benim kızım kilo değerleri bile hemen hemen aynı 3 aylikken 5800 du bu ay 6300 olmuş bana da zayıf geliyor kızım daha bugün kaşık mamaya geçtim ama bir küçük kase kadar verdim sen hangi mamayı kullaniyorsun ve günde kaç kere veriyorsun kimin ne dediğine de çok takılma benim eşim ve kv de çok laf yapıyor ama ben annesiyim herkesden iyi bilirim onlara kalsa ya kilosu iyi biseyi yok diyorlar ya da pirinç unuyla süt yap yap yedir diyorlar onlar öyle büyümüş çünkü sacma sapan seyler çocuk bir kaseyi tek seferde bayıla bayıla yedi üstelik yeni emzirmiştim anlayacağın anneler bilir sen nasıl uygun görürsen onu yap boşver 😘