Birprensessannesii lidokain 5 aylıkken doğduğu kilonun iki katı olması gerekiyormus diyorlar kızım şuan 4 aylık doğduğu kilonun iki katı oldu bile
MasalMira2023 Birprensessannesii 45 günlükken 4 kilo idi, doktor persentilin aşağısında dedi, 3.100 doğdu, 3 gün sonra 2. Ay kontrolü var ama bana çok kilo almamış gibi geliyor yine, 4 gündür de ishal, yediği mama da fayda etmiyor sanırım
Zahideee0742 Birprensessannesii ben önce bir doktora gitmistim sarılık için o bana kilo alımı az mama başlayalım dedi bende emin olamadım kendim araştırdım gittim o çok iyi böyle devam dedi önemli olna Cisli bez sayısı beş oluyorsa tamamdır dedi
Zahideee0742 Birprensessannesii tabikide çoğu doktor hemen mama diyor birde beni başka kadınlarla kıyasladı geçen gelen bebek bir ayda bir buçuk kilo almış seninki 800 gram almış çok az mama ver senin sütün yok dedi bana bende bir daha o doktora gitmedim
Zahideee0742 Birprensessannesii evet çok kırıcı birde alaycı tonda söyledi moralim alt üst olmuştu sonra çocuğumu emzirmek için çok baskı yaptım kilo alsin diye bebeğim de bu sefer meme reddi başladı hala daha yenemedim acaba çocuk doyuyor mu kilo alıyor mu kaygısını
Birprensessannesii Zahideee0742 çocuk bakmak o kadar zor ki ilk çocuğum benim cok zorlanıyorum kayinvalidemlerle bereber oturuyorum ama hiç bir destek yok
Zahideee0742 Birprensessannesii ben tek bakıyorum benimde ilk çocuğum ailemde gurbette kayınvalide anca sevmeye gelir çok zor gerçekten Allah’ım hepimize sabır versin🙏🏻
Birprensessannesii Zahideee0742 kayinvaldidem kızının çocuğuna el bebek gül bebek bakıyor bizimkini anca sakinken seviyor
Suheyla2 Birprensessannesii canım daha bugün aşı için kızımı götürdüm 6 ay 6kilo 500grm çokta zayıf olduğunu düşünmüyorum hemşiremizde kötü bakmadı kilo çokta önemli bişey değil takılmayın bence her bebek kilolu olacak diye bişey yok
shibalba Birprensessannesii ben yazdım sandım Bizimde bugün 4. Ay aşımız vardı, 6 kilo ölçüldü Canım sıkıldı tabi, başka bir hemşire ölçtü Tartının yanlış ya da farklı ölçüyor olmasını ümit ediyorum😇 Doktor kontrolümüzde ne çıkacak meraktayım
Esross10 zeynepzezee bebeğiniz kaç kilo doğdu acaba? Benim bebeğim 4 ay 15 günlük son iki ay bu gün kilosu 6200 boyu 65 çıktı doktor haftaya da kilo almazsa mama yada ek gıdaya erken başlayalım dedi
zeynepzezee Esross10 2600 doğdu 4ay26 günlük en son geçen hafta 6100 dü zayıf bir bebek arada ben ek gıda ya hazırlık olsun diye tadım veriyorum tek sebzelerden püre vs zaten sizde verebilirsiniz 5 ay zaten tadım ayı bazıları çoktan öğüün şeklinde bile veriyor bu ay. Ama kilosu da boyu da benim kızdan iyi yani neye göre az diyorlar onu anlamadım ayda 500 gr qlıyorsa korkma.. beni çevrem fitliyor zayıf da zayıf diye canım sıkılıyor da sağlıklıysa zayıf olsun varsın yani
mematiii Birprensessannesii takma canım sen onları benimki 2200 doğdu 4 aylıkken 6 kiloydu senin gibi normal dendi