Birprensessannesii 2. Ayında kaç kiloydu hatırlıyor musunuz, bizimki de 3100 gram doğdu, doktor biraz az kilo almış demişti bana da, 2 gün sonra kontrole gideceğiz, bebeğim de ishal, yer yemez kaka yapıyor, o yüzden korkuyorum daha da az kilo almış mıdır acaba diye