Kizlar bebeğim 4 aylık bugün aşısı vardı sağlık ocağına götürdüm 6.200 geldi hemşire ne çok iyi ne çok kötü dedi geçen aydan bu güne kadar 500 gr almış nasıl kilo aldircam bilmiyorum başlarda biberon vermedim artık sütüm yetmiyor mama veriyorum kaşıkla yediriyorum oda gece çok zor oluyor geceleri uykulu olduğu için kaşıkla düzgün yemiyor napsam nasıl kilo aldircam varmı benim gibi olan cok canım sıkılıyor