Esross10 2600 doğdu 4ay26 günlük en son geçen hafta 6100 dü zayıf bir bebek arada ben ek gıda ya hazırlık olsun diye tadım veriyorum tek sebzelerden püre vs zaten sizde verebilirsiniz 5 ay zaten tadım ayı bazıları çoktan öğüün şeklinde bile veriyor bu ay. Ama kilosu da boyu da benim kızdan iyi yani neye göre az diyorlar onu anlamadım ayda 500 gr qlıyorsa korkma.. beni çevrem fitliyor zayıf da zayıf diye canım sıkılıyor da sağlıklıysa zayıf olsun varsın yani