belengaz daha çocuğuz, en büyüğümüz 10yaşında bile ya var ya yok. Teyzemlerde dışarda oynuyoruz kardeşimle kuzenimle sonra onların sokakta bi türbe var, ismini unuttum ama mübarek bi zat diye bahsederler işte dedik ki türbeye girelim, çocuk aklı merak ettik. İçeri girerken bi adam bizi uyardı içerde sessiz durun oynamayın gülmeyin konuşmayın sağ ayakla girin falan diye, biraz gizemli bulduk ama girdik içeri karanlıktı lambasını yaktık böyle çok küçük bi yer. Sonra dizlerimizin üzerine oturduk dua edelim falan dedik ama orda bişey oldu tam hatırlamıyorum birimiz bişey mi dedik ne yani kısacası şeytan burnumuza osurdu🤪 bizi bi gülme aldı gülmeye başladık derken birden ampul bi patladı🙈 Allah’ımıza kavuşuyorduk nasıl korktuk ordan nasıl çıkacağımızı bilemedik. Çok etkilenmiştim gerçekten de o aklımdan hiç çıkmaz. Kuzenimde çok ağladı çok pısırık biriydi zaten, eve geldik annemle teyzemle anlattık ve teyzemin yorumu ne biliyor musunuz, aferim kızım bide bize lamba mı borçlandırdınız🤦♀️ bizim orda ödümüz b*kumuza karışmış kadının derdine bak🤪 benimdeböyle bir anım var.