AyseAlyamm Ocakalti çok isterim başara bilir miyim bilmiyorum . Duygusal açlık beni mahvediyor streslendiğim an sürekli biseyler atıştırmak istiyorum ve bunu dizginleyemiyorum bu yaşıma kadar kilo problemimin olmamasının da etkisi sanırım şu an 7-8 aylık hamile kilomdayım bu canımı çok sıkıyor
Karacahanim Ocakalti nerde hayir günde 1 2 defa sadece mama olarak devam ediyoruz 5 aydır sütüm gelmedi bir türlü.
Ocakalti Karacahanim anladım canım herkes emzirmek zorunda değil sağlıklı olsun da.. sizin aylar önce yaptığınız diyette kahvaltı yok. Benim en önem verdiğim konu kahvaltım. O konuda çok titizim
QueenMommm Ocakalti bende diyestiuenle başladım ilk 2 hafta 4 kilo verdim Salı günü kontrolüm var ama az verdim biraz kaçamak yaptım 🥴
Ocakalti QueenMommm kaçamak da normal canım ama önemli olan kaçamak yaptım diye diğer öğünle dengelemek ve diğer günlerle tabi
aybikreis Ocakalti Harikasınız. Ben de 94le başladım 77 kiloyum şu an. 3 ay olacak neredeyse. Eliptik bisiklet kullanıyorum, +3 litre su içiyorum. Ekmek, şeker, abur cubur yemiyorum. Kaçamak yaptığım çok oldu ama. Devam ediyorum benim hedefim 60
Kalp26 aybikreis GUNDE NE KDR ELIPTIK YAPTINIZ BENDEDE VAR ELIPTIK BIRDE ARALIKLI ORUC YAPTINIZMI ACABA
QueenMommm Ocakalti öyle yapıyorum ara öğünleri yapmıyorum ama kızım sabaha karşı uyuduğu için gece börekleri gömdüm o gün bişey yemedim akşam yemeği yedim 😂
Ocakalti QueenMommm ben yiyerek zayıflıyorum 😁 öğün aralarimi uzun tutmuyorum tam bir açlık hissetmiyorum. Eğer öyle açlık hissetsem beni hiç bir şey durduramaz yerim yani 😀😀
busraalanya Ben 3 çocuk annesiyim , ve çok zayıfladım . Kilo almaya çalışan yok mu hiç 🤦🏻♀️ bana da yardımcı olun
Ocakalti busraalanya canım aslında yenileni 1 kat çıkarsan sende kilo alırsın mesela ben 2 ceviz yiyorsam sen 4 yemelisin, ben yarım muz yiyorsam sen 1 muz gibi
busraalanya Ocakalti evet fazla yemek yemeye vaktimde olmuyor açıkçası 3 çocuk olunca hepsi küçük çok zor oluyor bazen öğle yemeğini akşam yiyorum
Seldaaaaaqaaq Ocakalti merhaba bende sizin listemize benzer diyet yapıyorum ve hafta da 3 gün leslie 30dk 40dk 30 dk olanları yapıyorum kaçamak yapıyor musunuz ben biraz fazla kaçamak yapıyorum sanki gece acıkması fazla oluyor yememeye çalışıyorum ve emziriyorum 4 aylık bebeğim var
Ocakalti busraalanya ben böyle resimlerle falan dijital bir günlük oluşturdum orası için hazırlıyorum böylece ogunlerim düzene girdi sarkma olmuyor başka saatlere
fblt470773 Ocakalti ayy bu çok iyi bı spor bekarken bunu düzenli yaparak toplamda bir ayda 8 kilo vermiştim . Baya bir görüntümde değişiklik vardı baya yağ yaktim
ikizleretakke Ocakalti tebrik ediyorum bende diyet yapıyorum ancak akşam yemekten sonra kendimi tutamıyorum biseyler yiyorum 😏 bunun için bir tavsiyeniz olur mu ?
Ocakalti ikizleretakke bende yemekten sonra çok yerdim ama yemekten sonra sadece sıvı alabilirsiniz şu cay kahve gibi
Ocakalti rivrivyapma teşekkür ederim gerçekten aslında şuan da tek yaptığım sağlıklı beslenmek, öğün atlamamak ve su