1Umut Ozooo iki yeğenim de benim var,biri 12 diğeri 7 yaşında,her ikisi de telefon olmadan yemek yemez.Her ikisi de normal yaşıtlarından 3-4 yaş küçük görünüyorlar.Korkuyorum ama sanırım oğlum da öyle olacak.Çünkü aşırı iştahsız, ağzını bıçak açmıyor resmen yani yemiyor.
theblackvirgo Ozooo 7 aylık kendi adını söylüyor birsuru kelime tüketiyor anladiklarim mama dada dede çığlık atar sevinirken desteksiz oturuyor emekleme çabaları var ayakta sabit birkaç dakika kendi duruyor tanı destekli yurutcele herodayi geziyor komutları biliyor yapma diyince gülerek uzaklaşıyor bu şekilde kendi adını bugün söyledi çok şaşırdım nasıl söyledi diye adı eyljl eyljl kizim aşkım bana bak dedim babasına vardı Eylül dedi benim aynı ses tıklamak gibi resmen kopyaladım yani çok heyecanlandım mutlu oldum vallahi demekki konuşsa sevinçten aglicam ne güzel duyguymuş kizzz valla
AEgemm Ozooo kronolojik 4 ay 25 günlük düzeltilmiş 2 ay 25 günlük koca kafasını atıp her yöne dönüyor sürünerek kendi etrafında dönüyor öne doğru sürünüyor. Eliyle bir şeyler tutamıyor çünkü onun için her şey ağzıyla tutulup yenilecek gibi geliyor. Bir yerini koparmış gibi ağlıyor gece yatmaz sabah kalkmaz bi çocuk 😁
seizetheday Ozooo 17 aylık oğlum var orayı burayı dağıtma her bulduğu yere tırmanma var daha çok tabi artık kendini ifade edip birçok şeyi yapabiliyor sağlıklı olsunlar da çok çabuk değişiyorlar her gün yeni bir şeyle karşılaşabilirsiniz ilerleyen zamanlarda
hanmkzm betuss0142 hayatım valla herkes öyle diyor ama ben şuna inanıyorum bebekler öyle zekiler ki neyi yapabilip yapmicaklarina kendileri karar veriyor aslında normalde benim kızım hep kendini kucagimizdayken yukarı itmeye çalışırdı ayağının üstünde durdurunca zıplardı bizde bir deneyelim en azından evdeki işlerimi hallederken içinde dursa birkaç dakika diye düşünerek koydum bir baktim gayet zevk aldığı mutlu olduğu biryer eğer boynunu tutamayan ağzını vuran bir çocuk olsaydı kesinlikle koyamazdim ama benim maşallah kızım doğduğumdan beri boynunu tutar sağa sola bakar salık bir bebek olmadı hiç her bebek aynı gelişimi göstericek diye bir durum yok tabi kardeşler bile aynı olmayabiliyor o yüzden daha rahat bir anne olmaya gayret gösteriyorum onun sevip sevmediği şeyler benim için daha önemli zaten bı sekilde canı yansa rahatsız olsa ağlar bağırır belli eder fotoğraf atabilirsem aticam bak
Kedipatisi Ozooo 3 ay 19 günlük acıkınca , ağrısı olunca anne gil diye ağlıyor . Salyası akıyor sürekli kıyafet değiştiriyoruz. Allahtan dönmeyi öğrendi uyurken başını çevirmeden dik uyuyor korkuyordum
Fikk 3 ay 15 günlük kıtlıktan çıkarcasına yemeklere saldırmaya başladı kapları flan yakalamaya ağzına götürmeye çalışıyor 🙄 birde gündüzleri uyumama bolca salya memeyi damakları ile ısırma ve bolca sinir yüklenmiş 😂
Hep_mi_uykusuz Ozooo Dunyanin en tatli cocugu olmak 😉 3 yasina giriyor en buyuk becerisi uyimuyor nasl duruyor o ladar anlamiyorum ama uyudumu da uyanmiyor
DrkAyz Ozooo Oğlum 8.5 aylık anne,baba,mama,meme, emme,hadi,dede diyor. Emeklemeye daha geçemedik popoyu kaldırıyor ama geri geri gidiyor ileriye daha gidemiyoruz. Herşeyi merak ediyor herşeye dokunuyoruz camdan dışarıya bakmaya bayılıyor 😍
Beyefendiyanak Ereninannesi_1311 18 aya kadar normal dediler bende kendi haline bıraktım elleri serbest ayakta dikeliyor ama adım atmaya korkup oturuyor hemen