Kocannesi04 bahsettiğiniz şeyleri tüm diş çıkarma durumlarında yaşadık her zaman doktora gittik öksürük(tıkanma şeklinde)ve ateş olunca.Enfeksiyona daha açık hale geldikleri için çok çabuk enfekte olabiliyorlar o yüzden genelde hava ve ağrı-ates düşürücülerle idare ettik süreci atlatana kadar . Genelde boğaz enfeksiyonu geçiriyorlar ama bize doktorumuz antibiyotik vermiyor ateş ileri düzey olmadığı için . Tabi bı kaç gün gözlemleyin özellikle ateşi ona istinaden de yine doktorunuzla görüşürsünüz.