tultanhanim konuşma tarzında bile ne kadar kötü niyetli bir insan olduğun belli cahilmişim sende çok bilmişsin bebeğim ek gıdalı 3-4gün kaka yapmaması normal değil lavmanı aldım gece kızım huzursuzlaşınca acile gittim aldığım lavmanı kullandı çocuk doktoru zararı yok sürekli kullanmıyorsun dedi ben hakkımı helal etmiyorum sana gece berbat halde soruyorum yardım istiyorum verdiğin cevap aferin sana böyle bir insan olmaya devam şimdi defolup git formumdan kötülüklerini toprağa saç
PamukPrensesannesii sen yanımdamısın nerden biliyorsun her yöntemi denemediğimi mama ve süt içen bir bebek değil ekgıdalı 7gün bekleyemezdin acilde aldığım lavman yapıldı ve kızıldı erken gelseydin diye anlıyormusun sanmıyorum anladığını rabbim yaşatmasın sana çaresizliği iyi günler