Bilinmez biz hastaneye bu yüzden gittik uyaran verdiler kızım o kadar ağladı ve canı yandı birde hala yapmazsa lavman yapıcaz dediler hiç beklemeden hastaneden çıktım . Kendi doktorumuz duphalac vermişti kızım tatlı şeyleri yiyip içemiyor baktım canı yanacagına zorla şurup içirdim . İsterseniz sizde duphalacı bir doktorunuza sorup ona göre kullanın . Fitil ve lavmandab daha zararsız .duphalac , zeytin yağı , kayısı …. Lavmanı düşünmeyin bile .