Bilinmez libalaks yapabilirsiniz tamamını kullanmayın çok az bir miktar sıkın, herkesin bebeği farklı kimi 7 gün kabızlık çeker ama çok sıkıntı yaşamaz benim kızım 2. gün yapmadığında çok zorlanır ağlamaktan morarır hiç uyumazdı hatta 17 günlüktü acile gittik orada yaptılar öncesinde fitil denemiştim işe yaramamıştı, beslenme problemi ayrıyetten reflüdü olduğu için çok çeşitli mama denemek zorunda kaldık sonrasındada 3-4 aylıkken kabız olduğunda lavman yaptım, hatta evde doğal zeytinyağı varsa enjektörle poposuna 1-2 ml kadar sıkabilirsiniz oda aynı işi görür