Minikannesi9 evlatlarim6868 bende plansızım ya çekirdek ailemle birşeyler yapamak istiyorum bebeğim 18 aylık ses gürültü kaldıramaz ama 3 günlük tatil gibi de birşey yapılabilir
bebitonunannesi_ evlatlarim6868 hergun ne yapıyorsam öyle yapcaz , yılbaşı hristiyanlarin adeti bizi alakadar etmez, hadisi şerifte de diyor ya"kim bir kavme benzerse onlardandir" 🥰. Herkese iyi eğlenceler ☘️
alparslan1_ Yılbaşı kutlamasına girer diye rutinim dışında bir şey yapmayı düşünmüyorum. Bana göre değil.
tosbiksmoms evlatlarim6868 biz yılbaşı kutlamıyoruz ama 31 aralık ’ta kayinvalidem umreden dönecek onu havalanından alıp evine goturucez bizde 1 hafta yanında kalıcaz (antalya dan ve Nevşehir den görümcelerim de gelicek)
birtutamdilek evlatlarim6868 Kayınvalidemlerin evinde toplanacağız bütün aile. Kalabalık sofra, sohbet muhabbet. Keyifli bir akşam olacak.
bebitonunannesi_ evlatlarim6868 yılbaşına özel, yılbaşında plan yılbaşı kutlaması vs. ne olursa olsun o güne ait o günü anarak bişi yapmakta hristiyanlara benzemeye yeter,benim dininde inancında yaşantimda böyle bir şey yok onların uydurması sadece 😊.Şunu merak ediyorum cadılar bayramı neden yılbaşı gibi Müslümanlarda kutlanilir haline gelmemiş acaba?🙂
-Kuzika- bebitonunannesi_ iyide noel onlara ait yılbaşı değil. Yilbaşını tüm dünya kutluyor yeni bir yıl diye yeni bir yila girmenin mutlulugunu yasiyoruz. Noel 25 Aralık. Yılbaşı 31 Aralık. Hristiyanlatla bir baglantimiz olmuyor ustelik yani yilbasi deyipte ne yapiliyor sanki sevdigimiz insanlarla oturup yemekler yeniliyor keyifle oyunlar oynaniyor gece 00.01 de hersey bitmis oluyor 😄
Bhr28 Guzelanne19 biz de Erciyes’te olacağız . Yalnız oteli daha ayarlamadık . Sadece uçak biletini aldık 😅
Guzelanne19 Bhr28 benim sevgilim gorevde olcak bizde evde yanliz kalmamak adına kızımla tur a yazildik oylengidip geleceğiz anne kiz
hemsireemom Bhr28 çok geç kalmayın yılbaşında boş yer bulmak zor Erciyeste Kayseriliyim ben baya kötü bir anıyla tecrübe ettim bunu 😅
bebitonunannesi_ -Kuzika- benim inancımda yok,siyer tarihine baktığımızda, hadisi şeriflere bakıldığında, Kur’an i Kerim de hiç rastlamadım,adet haline getirmek de istemem:)
evlatlarim6868 @“bebitonunannesi_”#p28926183bilmem orasını belki vardır kutlayan ozma.n günah işleyen aylelerimiz ben evlenmeden önce kutlardik biz saten