Sapsikanne ikisde farklı aslında. Dysonla yatak vs de süpürülüyor ama robotun pratikliğini de dysona değişmem diyerek ben robot almıştım. Bütçem yalnızca 1ine yeteceği için😅 mesela gün içinde halsiz ya da hasta oldugum zamanlarda robot aşırı kurtarıcım. Ki yazın halılar yoksa bir de mop özelliğini kullanıyorum. Ben kahvemi içerken robot işi çözüyor. 😅
Ben xiaomi kullanıyorum. Baya da iyi süpürüyor .Almadan önce bende aman ne süpürcek ki diyordum. Ama öyle diilmiş baya süpürüyor