Sapsikanne hem robot hem dyson var bende.. tek hakkım olsaydı kesinlikle dyson seçerdim. Robot sadece yerdeki tozları toparlıyor ve uzun süre evin içinde sesine maruz kalıyorsunuz. Köşelere bile giremiyor. Dysonla evi süpürmek 5 dk mı almıyor.. üstelik koltukları, yatağı, süpürgelikleri vs herseyin aparatını takıp heryerde kullanabiliyorum. Dyson elim ayağım oldu günde 1 defa 5 dk heryeri süpürüp, haftada 1 de koltuk ve yatakları süpürüyorum. Robotu çoğu zaman kullanmıyorum bile sadece koltuklarım ayaklı altına girebiliyor o açıdan işime yarıyo arada koltuğun altına gönderiyorum oradaki tozları çekiyor