Sapsikanne ilkaay0 ay evet ben de tez canlıyım o öyle iki küpür alcak diye gezecek de gezecek bana sinir olurum gibi geliyor
tefe Sapsikanne benim robotum var ama daha yeni dyson aldım ama gerçekten dyson ya pişman olursun robot aldığına😂 heryere takılıyor robot bi süre sonra sıkılıyosun robottan ben güzel temizlediğini düşünmüyorum açıkcası
Sweetson Sapsikanne inankı benimde hiç valtim yok ama arada derede yapıyorum zaten evi silmiyorum yaptıgı. Süpürmek ve mopun paspaslarınj değişmek🙈
theblackvirgo Sapsikanne ikisininde adı var ben dyson aldım eşimin israriyla gayet hoş ses fazla yok güzel yanı çocuklu bayanlar içinde hemen el altında rahat oluyor robot içinde sürekli bozuluyor diye duydum ama iyice araştırmak laizm
Sapsikanne theblackvirgo ben robotla uğraşamazdım iki yer süpürecek diye bir saat gezecek ortalıkta ben sinir olurum ben de dyson aldım
Perapoyraz Sapsikanne dyson aldığımdan beri robotu bir kez çalıştırdım onda da bebeğim korktu geri kapadım çalıştırmadım hiç
Sapsikanne Perapoyraz bana da gereksiz geldi dyson aldım iki gündür kullanıyorum çok pratik beş dakikada bütün ev pırıl pırıl oldu kendime yaptığım büyük bir iyilik oldu