Hep-sevgiden bmmomss bizde 2 gün önce 18 ay aşısı olduk Allaha şükür sıkıntı yaşamadık biz hiç sizin acaba hasta olacakti ona denk gelmesin ates iştahsızlık olabilir aşıdan ama ağız yarası olur mu aşıdan bilemedim
Candy_88 Geçmiş olsun ilk kızımda geçirmişti hastaneden kapmıştık, en zor atlattığımız hastalıklardandı.. Hiçbir şey yiyip içememişti ağzındaki yaralardan 3 gün ateş sürdü.. El ayak hastalığı diğer adı..
bmmomss Candy_88 ah evet ya 🥹 hiç bir şey yiyip içmiyor. Çok kötüyüz çok. Psikolojim çok yıprandı. Allahım çocuklarımıza hastalık göstermesin.