bmmomss 2 gün önce olduk 2 gecedir ne uyku uyuyor ne yemek yiyor çok huzursuz. Böyle olan oldu mu ne zaman düzeldi. Ateşli hep, ağzının içi yara doldu kuzumun 🥹
gokcekocyigit07 bmmomss ay geçmiş olsun, bizimkine de aşırı huysuzluk yapmıştı o aşı da her aşı gibi bir kaç güne geçti 🤭
Elmsnghn bmmomss bi doktora mi goturseniz acaba. Su an bide salgin var ya. Belki aşı ile beraber salgiina da yakalandığı icin agir atlatıyor olabilir. Atesi ondan olabilir.
yokolmaz bmmomss bizde 1 ay sonra olcak ,bu kadr zormu geciyo ya .hiçbir asi huzursuzluk dışında ateş yapmadi ama bunda illaki oluyo mu ates.
aysealb_ bmmomss ya kızamık aşısı mı oldunuz, bizim de aynı 2 gündür ateşli huysuz diş etleri şişti .hiç bir aşı böyle yapmamıştı
SareLinaM Elmsnghn suriyelilerden dolayi onlar kizamik yaydigi icin ozellikle buyuk şehirlerde asi 3 doza çıkarildi
Marsila SareLinaM Onlar yok mu zaten pislikten pasaktan üstüne depremin de etkisi şimdi uyuz salgını yayıldı durduk yere evimden doşarı çıkmadığım halde sırf hastanede doğum yaptım diye kaptım bu laneti öyle de iğrenç şansım var ki uyuzlu hastanın yatmış olduğu yatakta yatmışım nevresim takımı değişti dediler ama kaç derecede yıkandı da gebermwdi bu Allah’ın cezası böcekler deliye döndüm ölsem de kurtulsam deyip duruyoru. Kızım için yaşar pldum hiçbir ilaç kâr etmez mi bu belaya bilmiyorum
Lucy Elmsnghn 9. Ayda yaptırmak şart değil ki. Ben her iki çocuğumda da yaptırmadım yani. Zamanı gelince, 1 yaşındayken oluyor sonuç olarak.
Elmsnghn Lucy yazin çok salgın var diye ben yaptirmistim. İster istemez oğlumu parka goturuyodum salıncaklara vs bindirdigim icin riske atmak istemedim. Ben o zaman 9. Ayda olacak 1 yasinda olmayacak diye biliyodum
bmmomss yokolmaz ben bu zamana kadar hiç bir aşıda bu kadar zorlanmadım. Bu aşı mahvetti öbür aşılarda sadece ateş oluyordu şurup verip düşürüp uyutuyordum. Uyuyamıyor dilinde yaralar çıktı ateşten. Çok huzursuz hiç bir şey istemiyor asla. Hiç bir şey yemiyor. Tabi ki herkeste aynı değil ama bizde durum bu. Buna gelene kadar bir sürü özel aşısı normal aşıları yaptırdım ama bu başka bi zorluktu yanş
yokolmaz bmmomss ağzındaki yaralwr nasıl acaba ,el ayak hastalığı neden illet var ,su toplar gibimi ağzının yaralari
bmmomss fadjobe87 Hepatit A ve çocuk felci için dedi doktor 5li karma aşı dedi sağlık Ocağındaki hemşire de
bmmomss aysealb_ 5li karma aşısı dediler. Hepatit A ve çocuk felci içinmiş. Diş etleri bizim de şiş dilinde yaralar var
bmmomss yokolmaz görsel yükleyeyim Sivilce tarzı hani bazen bizde de çıkar ya ucu sivilce gibi çok ağrır onun aynısı
mamacitaS bmmomss ah kiyamam yaa bakarken benim canim acidi 😢 bi doktora mi gösterseniz acaba cok kotu olmuş canim benim onun acisindan da huzursuz olmustur 😢
ElisaMom_ bmmomss bu aşıdan sonramı oldu,normalmi böyle bişey olması benim kızımda pazartesi olacaktı üşüttugu için önümüzdeki hafta olucak aşı ama böyle olursa korktum
Aloneeee bmmomss cnm bunun aşı ile alakası yok. El ayak hastalığı olmuşsunuz. Spreyi vardı aftoraldı sanırım biz onunla geçirmiştik. Çok geçmiş olsun