deleted20517 bmmomss bu aşıdan sonramı oldu,normalmi böyle bişey olması benim kızımda pazartesi olacaktı üşüttugu için önümüzdeki hafta olucak aşı ama böyle olursa korktum
HappyQueen bmmomss bizde geçen gün olduk bizde hiç bir etki yapmadı ateş vs. Normalde aşı olduğu zaman ateşi olurdu bu sefer çok şükür ateş yapmadı
witcher bmmomss el ayak hastalıgı olabilir mi? Bizde bu hafta olduk 18 ay aşısını ama hiçbir yan etki yapmadı çok şükür hafif ateş yapabilir ama apızda yara hiçbişey yememe bunlar el ayak belirtlerine benziyor
Aloneeee bmmomss cnm bunun aşı ile alakası yok. El ayak hastalığı olmuşsunuz. Spreyi vardı aftoraldı sanırım biz onunla geçirmiştik. Çok geçmiş olsun