Binnur_cam benimkiler tam deli zamaninda diye düşünüyorum şuanda. Mesela oğlum bir yaşında. Geçen sene kziim o zamanlarda kafasını duvara vuruyordu durduk yere yalandan bayiliyordu yere😂😂 yani şuanda aynısını oglumm yapıyor hiç tepki vermiyorum gülüyorum hatta ona çaktırmadan çünkü biliyorum geçiyor. Şimdi de kızım tam iki yaş sendromu yaşıyor ya ne desem kusuyor bana odadan çıkıp kapıyı kapatıyor 😂😂 açıp bakıyorum no no nooo diyor yani gelme🤣🤣 kız bu arada biri 2 biri 1 yaşında bebelerin 🙈 seninki ne kadarlık