Minel-inannesi HurremSultannn mavi haşhaşla yapiyorum aktardan yarim kilo aliyorum 2 seferde kullaniyorum 🤌
HurremSultannn Minel-inannesi ehehe mesaj alındı çok saol aşkım 😘 üstüne sadece krem şanti mi dokusun onun yoksa muhallebi mi yapiliyor bu arada
Deletedmom_112 HurremSultannn revani mi, eğer revani ise çok güzel bir tarifim var. Önceden ısıtılmış 180 derece
Minel-inannesi HurremSultannn ben sade yapiyorum ustune bisiler dokunce tadi kaciyo gibi geliyo bana🤷 afiyet olsun