Tatlisoglum aslında kayınvalidem bakıyor normalde kızıma, ben çalışıyorum. Ama güvenmiyorum, bırakır gider beni diye annemin gelmesini bekledim memleketten. Annem yardımcı olacak sağolsun iyileşene kadar. İnşallah benim de ağrısız sancısız geçer. 8 yıldır lens kullanıyorum ve kuruluk başladı. 3-4 dakikada bir bazen dakika başı gözüm seyiriyor çok rahatsız oluyorum