Tatlisoglum ben 2016 yılında yaptırmıştım cokta memnunum 3,5 derece miyoptum astigmatta vardı ama oldum rahatladım. Yalnız her göze yapmıyorlar ben o zmn bi kaç tane makinaya girmiştim onun sonucunda uygun deyip olmuştım 20 dk anca sürmüştü 3-4 günde de tamamen iyileştim sadece gözümün birinde aşırı kuruluk olduğu için 2 aya yakın damla kullanmıştım ama bi sıkıntı olmadı öyle. Dünya göz hastanesinin aksaray şubesinde olmuştım doktorumun adı faruktu ama soyadını hatırlamıyorum.