Bende 2022de Kasım ayında yaptırmıştım. Adana’da oturuyorum Era göz hastanesinde cizdirdim gözlerimi benle birlikte 2 kuzenimde birlikte cizdirmistik. Çok memnunuz bende uzun süre lens kullandım ama artık baş agritmaya baslamisti bianda bı kararla cizdirmistim ve iyiki cizdirdim. Ben gittiğim gün hemen işlem yapıldı. 3 4 dakika sürüyor çok basit bir işlem korkacak hiçbir şey yok gözüne hiçbir şey değmiyor lazerle tık tık hallediyorlar. 3 gün gözümü açamadım ağrım vardı ama dayanilmicak kadar değil tabiki kuzenim ise işlem sonrası hemen gözünü açtı hiçbir ağrı sızı yoktu onda çok şaşırmıştım hatta, güneş gözlüğü kullanıyorsun bir süre ben TV bakarken bile güneş gözlüğü kullanıyordum bir birbucuk hafta falan, ama bence kış ayindayken güneş fazla yokken yaptır yazın çünkü isteristemez güneş ışınları göze zarar veriyor.