Metesmom Ikizlerinannesili Ben de bu zamana kadar küçük depremler iyidir enerjiyi boşaltır diye biliyordum ama öncü de olabiliyormuş demek. Bizim oturduğumuz ev de eski bana güven vermiyor ama şu an taşınmamız da mümkün değil. Ölümü bekliyorum gibi maalesef.
humeyradmn naynini evet bende dün çaresizlikten ağladım bizim bina yeni sayılır ⅘ yıllık ama 2. Kattayız ve 4 katlı o beni korkutuyor Allah hepimizi korusun
naynini humeyradmn amiiiiin🤲🏻 bu gece gidiyorum buralardan… En azından bir gece rahat uyuyayım diye köye geçiyorum. Allah korusun hepimizi inşallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻 öğlen yine olmuş hissetmedim… Bursagundem de gördüm 🤦🏻♀️
humeyradmn Ikizlerinannesili çok geçmiş olsun canım Allah birdaha o tür günler yaşatmasın. Sizin eviniz saglaymıydı? Yıkılan binalar genelde siteler sanırım değil mi sizin müsatakil miydi
Ikizlerinannesili humeyradmn badı saba konutları 2 milyona satışı yapılıyordu 6 aylık siteydi henüz depreme dayanıklı diyerek satışı yapıldı 2 blok 10. Saniyede yıkıldı bizimki dayandı çok şükür ağır hasarlıydı ancak eşya dahi tahliye edilemedi rüzgardan sallanıyordu
naynini Metesmom kiralar da çok pahalı ki Maraş depreminde sıfır binalar gitti… Hiçbir yere güvenemiyorum 🤦🏻♀️
prens63 BeyCan_aks ne sacmalamıssınız o kadar depremı yasamıssın ıkı ay dısarda kaldım diyorsun bırde mıllete abartmayın dıyorsunuz bunu abarmasında daha neyı abartsın çok mu basıt bir şey deprem bu bınlerce ınsanımız vefat ettı sankı çok basıt bırseymıs gıbı yazdıkların yasadıkların celıskılı bu durumda bıle abartmatacak psikolojin varsa helal olsun.
naynini prens63 o daha depremzede, daha çok deprem görmüş, bunun yarışı olur mu bilmiyorum🤦🏻♀️ saçma çok… O 7 yaşamış 3ü abartıyormusuz💁🏻♀️💁🏻♀️ neyse kalbini kırmak istemem kimsenin ama çok fevri gördüm kendisini …
dygefe Ben de özlücede oturuyorum oturduğum site 99 depremi sonrası yapılmış sağlam diyorlar ama buranın da zemini kötü önceden hep tarla bataklık falanmış. En üst katta oturuyorum geçen günkü depremde çok korktum şimdi asla yalnız kalamıyorum. Allahım korusun hepimizi 🙏
naynini dygefe amiiiiin🤲🏻🤲🏻🤲🏻 en üst kat en güzeli 🥰 bizim şu an oturduğumuz ev 99 öncesi yapilmis. Sahile yakın olduğu için altı su gibi söylemler var 🤦🏻♀️ Gölcük depremini yaşayıp, denize bu kadar yakın ev niye alınır anlamam… Ama kiraya da çıkamam şimdi 🥺 off of…
Guzelanne19 naynini son depremde evde tektim kızımla 7.6 değil 12 gibiydi ve hiç bitmedi sadece yatağın ucunda dona kalıp ölmeyi bekledim bebeğimle soyluceklerim bu kdr
naynini Guzelanne19 işte ben de ondan korkuyorum. Daha fazla tatbikat yapılmalı diye düşünüyorum… Çünkü benim de dizlerim tutmaz yığılır kalırım 🥺 çok çok geçmiş olsun guzel anne
prens63 naynini valla bende çok deprem yasadım bır türlü alısamadım alışmam mümkün degıl en ufak sarsıntıda aklım çıkıyor abartmanın dıbıne vuruyorum 🙃
Guzelanne19 naynini valla canım tatbikat la olması imkansız yani yüzde 1 i bile ayni degil ve asla yığılıp kalmazsın emin olabilirsin dizlerin öyle bir tutuyoki öyle bir beynin donuyor ki o an dipsiz bir kuyuya düşer gibi düşünceler uyuşturuyor seni Allah ülkemi korusun daha fazla acı vermesin insanlar olarak akıllanmayı düşünmüyoruz malesef başımıza taş yagmadigina şükür sadece yanınızda bazı şeyleri bulundurun ben tek bunu öneririm araba anahtarı şu bebek bezi islak mendil telefon şarjınız dolu yaşayın yanınızdan ayırmayın bebeğinizin çorapları yedekte olsun yani en lüzumu bunlar
naynini Guzelanne19 onlar hep yanımda. Doğurdum dogurali… Benimki yeni bir korku değil, apartmana tasindigimizdan itibaren başladı… Muhakkak mama, biberon, su ve kalın eşyalar olur yanımda. Yazın da yazlık yedek koyuyordum😊 amin güzel dualariniz için
dayes naynini evet evet dediğiniz gibi vurunca çok net hissediliyor o şiddet sarsıntı olmuyor. Hepimize geçmiş olsun 🩷