BeyCan_aks peki benim hayatımı bilmeden bu şekilde yorum yapmanız… Benim bir depremzede olmadığımı nereden biliyorsunuz? Evimizin catirdayarak çökerken kacmadigimizi? Canımızı zor kurtardigimizi?? Sarsıntıdan duvarlara çarparken kacamayisimizi??? Ama tabi siz büyük deprem gormussunuz, bize üç ne ki 😊 şu an sismograf gibiyim, ugultusundan merkeze yakınlığımı, şiddetini anlayabiliyorum. Ne dualar ettiğimi, dua ederken sizinki dahil tüm evlatlar için dua etmediğimi nereden biliyorsunuz? Kadere olan inancımı neden sorguluyorsunuz? Neden değil de nasıl! Deprem anını sizden önce yaşamış ve 25 senedir onunla yaşayan bir insanım. Mesajını kırıcı açıkçası… Benim de sizden ricam, saldırmayın💁🏻♀️ bilmeden yargılamayin… Benim kaç ay sokakta kaldığımı biliyor musunuz? Depremzedeligimizi yaristiracak değilim, Allah selamet versin