Sevdimbaknehalegeldim o sarsıntıda alt katta bile zor yurunuyor. Duvardan duvara çarpa çarpa… Babam abim ve beni aldı, bahçeye çıkardı, annem için döndü ve o sırada deprem durdu, annem bahçeye adımını attı. Aylarca bahçede kaldık. Biz eve girsek de çadırı asla kaldirmadik. Abimle bazen kış bile olsa girip yatardik, minik sarsıntılarda. Başımıza çöktü dediğim yer yazligimiz. Çok hasar aldı bina ve depremin ertesi günü oraya gittik. Bir gün once gelmiştik zaten. Yazlık mudanyadaydi. Neyse karışık oluyor biraz ama aklıma geleni yazıyorum. Şimdi bilirler Mudanyalı güzel anneler, montania karşısında Burfas var, orası eskiden dutluktu diyeyim, onun bahçesinde yatmistik. Sonra şu an oturduğumuz evi aldık. Ev o zaman 10 kusur senelikti, şimdi 40 senelik sayılır. Üçüncü kattayiz. Diğer ağır hasar alan giriş kattı. Ninem dedem kacabilmisler ama mermerler üstlerine devrilmiş. Jandarmalar binaya sokmuyordu ilaclari alalım falan. Gölcük Bursa’da kaç hissedildi bilmiyorum 🤷🏻♀️ ama 17 ağustostan bu yana geceleri uyuyamadıgimi, bazen kalbimin çarpıntisini deprem zannedip uyandigimi biliyorum. Üçten de korkarım 2den de. Beklenen büyük bir deprem varken hele…