Asktanolur turkan2_ 18 aylıkken oldum ben ilk reglim çoktu ama ikinci reeglim kahverengi leke gibiydi 🙄
turkan2_ Asktanolur yerleşme kanaması diyolar ona bende bu Ayn 2snde öyle oldm teste çıkmadı ,🤷 anlmdm
turkan2_ Asktanolur yok bu salı inşallah gidicem 15gun oluyo o zaman ama evde olsaydı gebelik çıkardı bence ne blm biz istyoruz aslında kızım düzenli emiyo ek gıdaya da gecmdk filan süt tutar lafı belkide gerçek 🤷
Asktanolur turkan2_ kaç aylık bebeğiniz?biz düşünmüyorduk en son o lekelenmenin üzerinden 31 gün geçti bekliyorum inşallah gebe değilimdir
Asktanolur turkan2_ ben yerleşme kanaması olur mu diye hic düşünmedim bile dedim heralde 18 ay adet olmayınca adet düzenim oluşması o yüzden kahverengi leke oldu diye düşündüm bu ay adetim gecikip üzerine bu postu görünce içime bir kurt düştü 😪
turkan2_ Asktanolur korunmuyosaniz olabilir belkide blmem döngünzu ama kahvrengi leke regl sayilmiyo malesef bnde öyle saniyodum bence test yapın derim
turkan2_ Asktanolur güzel haberlernizi bekliyorum o zaman bende salı günü mü gitsem Çarşamba mi blmyom
turkan2_ Asktanolur yok canm kızlara bakafak kimse yok erkenden 9da gtmem lazm kan icn biraz da beklm diyorum olmdm hale regl test de blmyom erken gebelik testi iyi diyolar ondan al istersen doğru sonuç çabuk veriyo o testler
Asktanolur turkan2_ çok kaygı var içimde kesin çıkar mı gebelik testleri acaba daha önceleri hep kan verdim içim hiç rahat değil çok mutsuzum
turkan2_ Asktanolur regln 5 gün öncesine kadar sonuç veriyo erken gebelik testi varsa ztn hmn çıkıyo moralinizi bozmayın inşallah vardır 🤲