turkan2_ 9 ay önce doğum yaptım bende 6.aydan itibaren düzenli adet oluyordum 3 aydır yani günüm geçti ve kahverengi lekelenme bende de geliyor bi gün geliyo bi gün gelmiyor bende korktum yerleşme kanaması falan olur diye 2 tane test yaptım negatif çıktı bende anlamadım neden öyle oldu doktoruma msj attım bakalım ne diyecek