Çok geçmiş olsun öncelikle. Bizim de sorunlu bir doğum oldu bizde zor şeyler yasadik
endisenizi çok iyi anlıyorum fakat herşeyin bir zamanı var inanın. 7. Ayına kadar normal dönmesi. Bir akşam yatiyorsunuz sabah kalkınca yapmadığı bir şeyi yapıyor oluyorlar. Bol bol yüz üstü zaman geçirin. Mutlu bebek yuvarlanması yaptırın.