melikekoselii22 bizde de kan uyuşmazlığı vardı. 32 yi değil ama 19 ları gördük. 2 defa fototerapi aldık. Tamamen geçmesi 3 ayı buldu. Geç döndü ama vaktinde yürüdü benim bebeğim. Yani sizinkinin de vakti vardır canınızı sıkmayın 🙏🏻 olabildiğinde egzersiz yaptırın, gerisini canı isteyince o halledecektir.