Leylamoznur melikekoselii22 ozaman korkma canım bizde sarılıkdan 15 gün yattık 6ay 18 günlüğüz 6 aya bi kaç gün kala dönmeye başladı zamanı var swn egzersi yaptır
naynini melikekoselii22 takma takma… Ben de çok takıyordum. Neden neden diye. Bir gun altını açtım, havalandı azıcık dedim… Bir baktım çat diye döndü, ben şok 😄 ayyy video video diye koşturuyordum en son… Bez engel oluyormus çocuğuma
Candy_88 nadidelifora Gelişim basamağı doğru haklısınız yanlış ifade ettim.. Şunu demek istemiştim dönmeden oturan bebekler de olduğunu emekleme gibi dönmenin de kritik olmadığını.. Bir doktordan dinlemiştim hatta şaşırmıştım..
nadidelifora nadidelifora Candy_88 evet bu konuda haklısınız. Her bebeğin bir karakteri var gerçekten. Endişeli anne olmak çok zor. Bizim annelerimiz bizim ne zaman döndüğümüzü bırakın ne zaman yürüdüğümüzü hatırlamıyor.o kadar Kaygısızlar mis. Keşke diyorum bazen o zamanlar da anne olsaydım
Evaninanasi melikekoselii22 6.5 aylıkken yüzüstü, 7.5 aylıkken tam tur dönmeye başladı bebeğim. Şu an maşallah kurtlu gibi tırmanmadışı yer yok. 14.5 aylık 🥹
Evaninanasi melikekoselii22 bizde de kan uyuşmazlığı vardı. 32 yi değil ama 19 ları gördük. 2 defa fototerapi aldık. Tamamen geçmesi 3 ayı buldu. Geç döndü ama vaktinde yürüdü benim bebeğim. Yani sizinkinin de vakti vardır canınızı sıkmayın 🙏🏻 olabildiğinde egzersiz yaptırın, gerisini canı isteyince o halledecektir.
Candy_88 nadidelifora Evet çok haklısınız, ben de kaygılı ve malesef biraz pimpirikliyim.. Rahat olabilmeyi çok isterdim ama insanın elinde olmuyor.. Çok okuyup öğrenmeye çalışmak da insanı kaygılı yapıyor, cehalet mutluluk sözüne katılıyorum o yüzden..
ecrinreyyan melikekoselii22 bu kadar takıntı yapmayın ya. Her çocuğun gelişimi farklıdır. Yere koyun bol bol dönmeye çalışsın dönemiyorsada siz destekleyin zamanla alışır o
Zeliff melikekoselii22 hiç takma sen ne zaman umudu kesersen o zaman dönüyorlar. Kızım 8 buçuk aylıkken dönmüştü.
nadidelifora Candy_88 yemin ederim benim en favori lafım cehalet mutluluktur. Olacağın önüne geçilmiyor zaten biz kaygıdan bugünün de tadını cikaramiyoruz
Candy_88 nadidelifora aynen öyle.. Bir yerden başlamak lazım, umarım başarırız bir gün tevekkül etmeyi..
hanife23 melikekoselii22 9 aylik hala dönmüyor benim bebeğim doktora götürdüm hersey yolunda her bebegin motor gelisimi farklı dedi emekleme yok dönme yok şuan sadece oturuyor
dikkatbebekvar Busniltos neden dönmesi gereksin ki benimki 7 aylık döndü hiçbi sıkıntısı yok masallah 12 aylık yürüyo su an. Ben de döndürme egzersizi yapardım. Bence alakası yok. Kendi istedigi an pat diye yapıyo zaten görceksiniz
Busniltos dikkatbebekvar bende çok rahattım doktorumuz dönmesi lazım neden dönmüyp dedi.. sık sık egzersiz yaptır dedi tüm gün egzersiz yapıyoz,😬🥺