Huma_kus34 dikişim yok lazerle oldum ama ikisi bi arada olduğu için iyileşme sürecim çok zor ve çok acılı geçti ameliyattan hemen sonra istediğin zaman tuvalete çıkabilirsin dedi doktor ama kabız olmak yasak ona göre ilaç kullanıyorsunuz neyse akşamına tuvalete çıktım ama böyle bir acıı böyle bir ağrıı yokkk öyle diyim size hemen arkasından sıcak su tuttum bi 10-15 dk sonra kremimi sürdüm ve iğne yaptırdım yoksa onun acısına asla katlanamazdım derkeen bi 10 günüm böyle iğnelerle vs geçti ama 10.günden sonra bi anda hızlıca toparlamaya başladım ve bi ayın içinde de iyileştim