Huma_kus34 benim iki tane büyük hemoroidim ve 2 derin çatlağım vardı.tuvalet sonralarımı söylemiyorum çünkü yaşadığım acı tarif edilemez bi acıydı neyse doktora gittim ve direkt ameliyat dedi çünkü çok kötü olmuşsun dedi.hemen ameliyat kararı aldım ve 2 ay önce ameliyat oldum hem hemoroidler alındı çatlaklar yapıldı derken benim ağzıma sıçıldı:( ameliyat güzel geçti ama sonrası çok kötüydü heleki ilk 10 gün ama daha sonra hafiflemeye başladı derken bi ay içinde tamamen düzeldim ve şuan çok mutluyum iyiki olmuşum kendinize eziyet etmeyin bence yaptırın kurtulun🙌geçmiş olsun (bu arada bebeğim şuan 5.5 aylık)