Huma_kus34 ameliyat mı 10 dakikalık bir acı sonrasında tamamen rahatlayıp kurtulmak mı siz düşünün karar verin :) normalde benim canımda çok tatlıdır ama şişlikler olunca o ağrıyı çekince eşime hemen diyorum ki çabuk gidip sülük al kurtar beni 😀 bende 2 doğum yaptım doğum acısı sezeryan acısı onun yanında ne ki yani Allah düşmanıma vermesin çok şükür ben sülükle çaresini buldum