7 aylık 5 aylıkken başladı bidi bidi biseyler konuşmaya anlaşılmıyor şuan çok net şekilde dede dada mama gel gel diyor ben sürekli gel kızım gel annem diyorum öğrenmiş küçücük bisey zaten çok komik oluyor sabahları uyanıp biseyler konuşuyor cevap vermeyince mixirdaniyor ahhahaha kiz çocuğu çok konuşuyor kızlar hshshsjsj