Cnsakf faydasını görürsün Cnm inşh,sadece sabırlı ve kararlı ol,odasına girerken sesiz sesiz konuş bebeğinle ,uyuması gerektiğini anlamaya başlayacaktır,mümkün oldukça sessiz olsun ortam,sinirlenince sakın bağırma ,cok zor ilk iki gün ama sonrası kolay olacak emin ol,ben bazen yatağında mamasını içirdim sessiz sessiz uyuması gerektiğini öğrensin die,yatağının baş tarafını biraz yükselttim ayaklarının altına kitap koyarak,öyle verdim mamasını .allah yardımcın olsun kolay gelsin Cnm ❤️