bireylulmeselesi_ ne kadar şanslısınız anneniz yanınızda 😔ben yurtdışında yaşıyorm,ailem Türkiye de,eşim cok yoğun çalışıyor😩bazen diyorm şöyle bi iki saat biri baksa da bende uyusam ama nerdeee,gece uykusu iyi şükür ama o uyurken benim uykum gelmiyor,ya evi topluyorum ya zaman bulursam tv yada eşimle ,kızımla vakit geçirmek istiyorm,eşimin işi en gec 24;00 de yada 23:30 fln bitiyo ,bütün gün bebeğe bakmak gerçekten cok yorucu bişi,cok şükür var,allah olmayanlara da nasip etsin inşh ama zorr gerçekten,hele tek başınaysanız benim gibi😔o yüzden uyuyabildiginiz kadar uyuyun hatta benim içinde uyuyun😁geçen 2/3saat kaynanama bıraktım kuaförde gidecektim ,saçlarımı yıkarlarken orda uyumaktan korktum 🙈🙈