bireylulmeselesi_ oğlum 6 aylık oldu 2 gün önce ,doğduğunda memede uyurdu koyardım,sonra kucağa alıştı 😩ama 4 aya gelince artık taşıyamamya başladım cok agrıyordu sırtım kollarım😓5 ay olsun uyku eğitimi başlıycm dedim,bebeğiniz uykuyu cok sevecek die bi kitap var,onu aldım orda okuduklarım aklımaaa yattı,ama ben biraz kendim de yorumladım 😄geçen hafta başladım ,yatağına koyuyorm ,yanına bi sandalyede oturuyorum,kendi haline bırakıyorm biraz,oynuyor dönüyor ağlıyor ,ağlayınca memesini veriyorm ellerini tutuyorum ben burdayım diyorm 😍tekrar oynuyor dönüyor ağlıyo😓cokkk aşırı ağlamadığı sürece kucağıma almadım,alınca da biraz sarılıp geri koyup aynı işleme devam ettim,arada ellerimi tutuyor ,şuan böyle bi uyuma sistemiz var 😂hedefim temassız uyumasıydı ama inanıyorum onuda yapıcm,gecen eşim cıkarttı uyutmaya aynı şekilde yapmış,8/10 dk çekmedi diyor uyuması,2 hafta olacak bu şekilde devam ediyorm ,umarım bir gün yatağına koyup kendi kendine uyumasını da görmek nasip olur 😄😅