OptimusPrime Birprenscik Çok çok çok üzüldüm. Başınız sağolsun tekrar tekrar. Ne desem az kalacak,bunun bir tesellisi de olmaz. Ama belki yeniden bir bebeginiz olsa belki iyi gelir size,ailenize,hanenize.
Maviim Birprenscik Başınız sağ olsun çok büyük tarif edilemez bir acı bir anne olarak en derinden hissettim😥 Allah dayanma gücü versin inşallah meleğiniz size en güzel yerden bakıyor olacak her daim. Sormaya çekiniyorum ama neden kaybettiniz acaba hasta mıydı?
Maviim Birprenscik Allahım çok zor. Nasıl anladınız acaba benim de kızımın arada kaçıyor boğazına öksürüyor sonra geçiyor
gulyabani Birprenscik öncelikle başınız sağ olsun annem de ilk çocuğunu kaybetti sonrasında 4 çocuk doğurdu tabi ki hepimizi çok seviyor. 10 tane olsa evladınız emin olun hepsini çok seveceksiniz elbette. 5 parmağın 5 i bir olmaz ama , biri birinden de değersiz olmaz. Eminim çok da güzel bir anne olucaksınız❤️
Birprenscik gulyabani çok teşekkür edrim Allah razı olsun o kalbinizin guzelligi ❤️hayırlısı olsun inşallah
fsyk Birprenscik Allah yardımcınız olsun size benzer şeyleri yaşamış biri olarak yazıyorum çok iyi anlıyorum sizi yaşadığınız acıyı. Ama kesinlikle toparlanınca yeni bir bebek düşünmenizi tavsiye ederim. İmtihandan sonra muhakkak bir mükâfat veriyor Rabbim. Seçilmiş cennet kuşları onlar. Rabbim acınızı unuttursun inşaallah.
selimhankerem Birprenscik aslında akışına bırak korunma beklenti içine girmekte yorar o zmana ruhen hazır olmuş olursun
Mervebltc Birprenscik Başınız sağolsun rabbim dayanma gücü versin . Bende 2021 Nisan ayında doğuma 1 ay kala kaybettim . İlk zamanlar biraz boşluğa düşüyor insan ama rabbim sabrını da şükrünü de veriyor . 6 ay sonrasında tekrar hamile kaldım rabbim bana bir erkek çocuk daha nasip etti şimdi 1.5 yaşında . Ne güzel bizleri bekleyen cennet kuşları var bize şefaatçiler inşaallah. Rabbim gönlünüze ferahlık versin.
Sese Birprenscik postunu görünce yazmadan edemedim canım. Öncelikle başın sağolsun. Bende kaybettim evladımı ama ben öyle çok vakit geçiremedim hatta kucağıma bile alamadım küvezdeydi. Ama o kara gözlerini gözlerime dikişini asla unutmam aslaa. Bende senin gibi düşünüyordum acaba birdaha anne olsam sevenilirmiyim diye. Şuan oğlum 10 aylık eriyorum onun için bitiyorum resmen. 36 gün yaşadı kızım. Hatta öldükten sonra eşimin rüyasına girmiş babacım benden istediğin birşey varmı demiş. Oda sadece bir kere daha babacım de kızım demiş uyandı ağlıyor. Anlattı ben ağlıyorum çok zor zamanlardı. Ama birinci çocuğun neyse emin ol ikincide o oluyor sevgisi aynı ❤❤❤
Birprenscik Sese Allah razı olsun canım inşallah aynı şekilde severim benimde oğlum hastanede öldü. Rüyalarımıza giriyor rüyamda görürken ağlıyorum 😞 hiç kolay değil atlatmak
Mdorukkk Birprenscik Allah rahmet eylesin rabbim sana sabır versin 🥺 teyzemde oğlunu kaybetti ama kızı var kızına sarılıyor şimdi yani tabi sen bilirsin ama sana bir dayanak olur destek olur
Uykusuz-annee Birprenscik çok üzüldüm Rabbim kimseye evlat acısı yaşatmasın basınız sağolsun bence hemen bı psikolejik desteğe başlayın mutlaka millet çivi çiviyi söker mantığında söylüyordur ama bu karar tabiki size ait 🥰