Birprenscik @semacaner var Instagram’da. Bebeği bir doktor ihmali yüzünden öldü. Ali Emir bebek.. davası hala sürüyor,hakkını arıyor. İlk bebeği için çok üzgün. Evladın kaç tane olursa olsun hepsine sonsuz sevgi duyuyor insan.
Onunda ikinci bir bebeği oldu. Yüreğinin şifası oldu bence..
Yani karar sizin tabiki ama ilk bebeğinizin sevgisini ona vermeyeceksiniz. Bir insan kalbinde yaşıyorsa ona ölmüş de denmez. Siz yaşadığınız sürece o da sizinle daima yaşayacak. Ve diğer dünyada ona da kavuşacaksınız.. bu dünyada ise belki yeniden bir bebeginiz olsa, size annne diyen bir minik.. Yüreğinize şifa, yürek ateşinize bir nebze su olur.
Evlat basarsınız bağrınıza belki, ne bileyim.
Başınız sağolsun. Allah çok sabır versin.