Birprenscik başınız sağolsun… Sizi en iyi anlayanlardan biriyim sanırım 2 sene önce 1 haftalık bebeğimi kaybettim den de doğuştan kalp rahatsızlığı varmış ve belirtisi hiç olmadı aniden oldu herşey ve 2 gün içinde kaybettim kızımı. Hiçbirşey bu acıya merhem olamaz hiçbir söz rahatlatamazdı beni de bir oğlum daha var ona sığındım teselliyi hep onda aradım ama bir yanım hep sızlardı. Çok kötü günler geçirdim uykusuz geceler sıkıntılı yorgun 1 sene sonra gittiö psikiyatri doktoruna dayanamadım çünkü keşke dedim gitmek için beklemeseydim size tek tavsiyem bu mutlaka yardım alın altından yanlız kalkmanız çok zor olmuyor yani şimdi çok daha iyiyim yaşadıklarımı kabul etmem kolaylaştı herşey Allahtan geliyor bu da bizim imtihanımız