Birprenscik Başınız sağolsun, melek yavrunuz cennette şefaatçiniz olsun inşallah. Size sabırların en büyüğünü dilerim imtihanınız çok büyük. Rabbim dayanma gücü versin. Elbette yeni doğan bebeğinizi de en az ilk yavrunuz kadar seversiniz buna şüpheniz olmasın. Ama nacizane fikrim acele etmeyin derim. Henüz 6 ay olmuş kaybedeli acınız çok yeni. Bence biraz daha zaman geçsin kendinizi biraz daha toparlayın ve hazır hissettiğinizde çocuk yapın. Tabi yine sizin kararınız ama benim fikrim bu. Milletin dediğine de aldırış etmeyin lütfen. İnsanlar maalesef böyleler nerde ne konuşacaklarını bilmiyorlar. Siz sadece kendinizi düşünün. Toparlanmaya bakın. Biliyorum çok zor. Rabbim güç kuvvet sabır versin inşallah 🤲🏻🤲🏻