Birprenscik öncelikle başınız sagolsun. Rabbim size şefaatçi eylesin. Bende yavrumu kaybettim yaşına girmeden. 2020 de. Dün gibi hâlâ. O acı hiç geçmiyor zaten. Kendine biraz zaman tanı. Ben 3 sene sonra 2. Cocugu yapmaya karar verdm. Herkes kendini bilir sonuçta, bide sağlık sorunları için bekledim biraz. Ve şuan gerçekten uzun zaman sonra içimi ısıtan biri var. Evladın hepsi ayrı seviliyor ama azı çoğu yok. Hepsi aynı emin ol. Suan yaşama sebebim kızım. Iyiki dogurmusum. Cok zordu oglumdan sonra, yerine baska bebegi koyamam diye dusunuyodum. Ama oyle degilmis. Kendini iyi hissettiğinde sende dene ❤️ Rabbim sağlıklı sıhhatli evlatlar nasip etsin herkese. Kendine dikkat et. İmtihan dünyası. Elimizden birsey gelmiyo. Ve o bidaha olur cümlelerini en yakınlarımdan duymuştum ben. Onları hayatımdan çıkardım. Meğer onlara da gerek yokmus 👍🏻 Aciyi sadece yasayan bilir.