Birprenscik öncelikle başın sağolsun, gerçekten çok üzüldüm, Allah evlat acısını hiçbir anneye yaşatmasın. Ve 20 tane çocuğun olsa 20 çocuğunu da onun gibi seversin. İnsanın kalbi o kadar geniş o kadar büyük ki hepsini eşit seversin şüphen olmasın. Kaybettiğini unutmazsın ama başka bir çocuğunun daha olması hayata bağlanmana yardımcı olur gerçekten. İnsanın canından daha değerlisi doğurduğu can cunku. Hayata yeniden bağlanmak için gerekli diye düşünüyorum ama tabii ki bu senin için çok zor olabilir düşünce olarak. Bi psikolojik yardım almaya çalış. Senin için dua edeceğim Allah acını hafifletsin, sana sabır versin. Gerçekten çok üzüldüm.