SevdaPolat Sirretnur baş ağrıların ne şekildeydi bazen hiç olmuyor bende aklıma geldiği gün oluyor :( mesela randevu almıştm gittim muayane oldum doktor bana emar dedi o an başladı şiş batırıyolar gibi ara ara şakaklara kafa arkasına vs batma oluyor unutınca geçiuo bişeyle oyalanınca ama beynim var ya o kadar yorgunki bazen ağlıuorum o kadar yorgun bu düşüncelerden.. sizde nasıl durumlar emar 2gün sonra ama öyle korkuyorumki gitmeye oraya girmeye sonrasında doktorun yanına gitmeue hep köti düşünceler..
Sirretnur SevdaPolat benim kafamı sıkıştırıyorlarmış gibi hiç geçmeyen şiddetli olmaysn bişeydi. Göz çevrem kulak çevrem ensemden dolaşıyordu. En son diş sıktığımı söylediler plağa başladım azaldı ama geçmedi tam stresten zatn. Zamanla biter diye dusunuyorum cunku eskisi gibi stresli değilim
Aslanbey Sirretnur ya bu izzet gülüyü izlryin yorumlarına bir çok kez denk geldim ama hiç adam akıllı izlemedim gerçekten bu kadar faydasıı varmıı yaa çok merak ediyorum. Ne kadar sürede bu azalma durumunu yaşadınız
Sirretnur Aslanbey ben başta ciddiye almadım sıkıldım hatta izlemedim. Sonra artık durumum çok kötüye gidince dedim izlicem bu kadar insan yalan söylüyor olamaz. Baştan bütün videolarını izledim sırasıyla içselleştirdim. Şöyle söyliyim 1 sene önceki halimle alakası yok arada oluyor ama normal karşıladığım için hemen sönüyor etkilenmiyorum.
Svgcarim fatma_6141 ah keşke elimde olsa kendimi yüzlerce kez ikna ediyorum birşey yok diye ama yok 5 sn sonra hadi bu sefer varsa diye başlıyor
Svgcarim ezgiselisartuk benim de yoktu hiç hemde hastaneye gitmeyi de hiç sevmezdim Allah dermansız dert vermesin hepimize de şifa versin inşallah
Defnegzm Masal_3 Evet aynen öyle arabayla bi yere gidiyorum gitmeden başlıyor kaza yaparsam birine çarparsam bu bi örnek herseyde böyleyim mesela ben hiç bir yere gidelim demem eşime ya diyorum oraya giderken yada orda başımıza bir iş gelirse vicdan azabı çekerim yani anlayacağınız sürekli senaryolar dönüyor kafamda ve bu çok yorucu beni mutsuz ediyor
Nur_61 Minigimm1 şuan beni anlattınız benim de ikinci bebeğim doğdu doğumdan sonra siz ne yaşadı iseniz bende aynısını yaşadım
Nur_61 Panda27 bende emzirme yok erken doğdu bebeğim etmedi hiç 1 yıldır kullanıyorum ilaç ama artık bırakmak istiyorum
Panda27 Nur_61 eğer iyi hissediyosan bırak canm ilaç sadece sakinleştiriyo önemli olan senin düşüncen düşüncen değişirse emin ol daha iyi oluyosn ben çocuklarla geçiyorum zamanımı kafamı öyle dağıtıyorum
Suzy Lohusalikta yasadim hayatimin en zor donemiydi.Allahasukur gecti. Dusunceler ya da aglama gelince bunu oku cok iyi geliyor; Bismillâhillezi lâ yedurru ma’asmihi şey’ün fil erdı ve lâ fissemâi ve hüves-semi’ul alim.
Satranc Nur_61 anksiyete yok ama fibramiyolji var oda bir çeşit psikolojik rahatsızlık ilaç kullanıyorum bende . Bende ilaca karşıyım ama çok ağrılarım var mecbur kullanıyorum. Allah şifa versin size de
Nur_61 Satranc Amin amin cümlemize inşallah ben ilacım değiştim 2 haftadır yine kafam allak bullak bise olcak korkusu mahvediyor beni mide vuruyo yemek yiyemiyorum
babyandmomyy Nur_61 senelerce tedavi gördüm ilaç da kullandım tam geçti dediğim zaman tekrar yakalıyor hayat kalitem yerlerde ama artık onunla yasamayı öğrendim böylesi daha kolay oldu bir süreç gibi gelip geçiyor dönem dönem
hnnl ezgiselisartuk ay bende aynıyım benim eşimde astsubay 3 çocukla tekim bende iyice kaygı bozukluğu da oldu panik aman herseyi takıyorum kafaama
ezgiselisartuk hnnl sizede çok geçmiş olsun o zaman 💕 ne yazık ki asker eşleri olarak çoğumuzun bu problemi yaşıyor olması çok üzücü . Bende öyleyim anksiyete panik atak hepsini yaşıyorum ne yazık ki