Nur_61 başa çıkamıyorum. İlaç kullanıyordum çok iyi geliyordu hamilelik düşününce bıraktım sonra hamilelikte sorunlar yaşadım çok zor geçti bebeğe bir şey olur korkusuyla tekrarladı ve panik atak da eklendi. Hala emzirdiğim için ilacıma geri dönemiyorum ama çok etkiliyor beni emzirme bitince ya terapi deneyeceğim ya da ilacıma tekrar başlayacağım dayanılacak gibi değil