İzzet güllüyü izleyin derim 15 senelik anksiyete geçmişim vardı anksiyete diye bişey yok sıkıntı duygusunu yanlış yorumlamaktan ibaret bütün videolarını izleyin geçiştirmeden. İyi ki ben de birinin yorumunu böyle görüp izlemişim kendisini. Hamileydim karşıma çıktığında. Ne yemek yiyordum ne tek kalabiliyordum banyo bile yapamıyordum öyleydi yani. Hatta sıkıntıdan kalıcı bas ağrıları olustu ⅘ ay düzelmedi sonra toparlanınca azaldı ve geçti. İlaca gelinxe hastalık yok o yüzden ilacı da yok ben 15 sene kullandım her cesit evet yatıstırma etkisi var ama dusuncelere etkisi yok her sey algıda bitiyor. Hem saglıkcı olarak hem de yasayan vir olarwk ilaclara dayanmauın